Dinamo a reușit să semneze un nou contract de sponsorizare. ”Câinii” au semnat un nou parteneriat, cu o firmă celebra spaniolă cu activitate în domeniul sportiv, deja cunoscută pe plan internațional.
Conducerea clubului din „Ștefan cel Mare” a semnat cu compania Driblab.
Driblab se ocupă cu analiza datelor în timp real ale meciurilor de fotbal. Compania spaniolă a fost fondată în anul 2017 și lucrează deja cu peste 50 de cluburi din 20 de țări.
„Fondat în 2017, în Madrid și lucrând cu peste 50 de cluburi din 20 de țări diferite, suntem încântați să anunțăm că @driblab_sports, unul dintre cei mai importanți jucătorii de pe piața analizei de date din fotbal, este acum partenerul oficial al clubului nostru”, scrie Dinamo pe pagina de Instagram.
Departamentul de scouting, încântat de noul parteneriat
Departamentul de scouting, prin vocea lui Cosmin Mihălescu, șeful acestui sector al clubului, s-a anunțat mulțumit de noul parteneriat, dorind noi transferuri pentru mercato din iarnă. El a spus că toate aceste date vor fi utile pentru a crește calitatea analizei, și, implicit, a jocului.
„Începând cu acest sezon, Dinamo își îndreaptă atenția spre statistici: identificarea datelor relevante, analizarea lor și utilizarea lor în luarea deciziilor.
Departamentele de Scouting, Data Analysis și Performance Analysis vor completa aceste date cu ajutorul partenerului Driblab în vederea optimizării metodelor de lucru și pentru a lua deciziile potrivite pentru a ne atinge obiectivele”, a spus Cosmin Mihalescu, privind noul parteneriat.
Ce au spus reprezentanții Driblab
Reprezentanții Driblab au oferit și ei o declarație, prin vocea lui Antonio Floro, directorul de vânzări al companiei. Spaniolul consideră că Dinamo București este un câștig pentru companie, prin prestigiul local și european al clubului.
„Este o satisfacție enormă să ai încrederea cluburilor prestigioase locale și europene precum Dinamo București.
Suntem încântați să ajutăm clubul în căutarea sa de noi talente și în materie de analiză a jocului prin serviciile noastre de consultanță”, a declarat Antonio Floro, director de vânzări al Driblab.
Citește și:
Klaus Iohannis a explicat când vor fi noi alegeri prezidențiale
No Comment