Red&White, compania care deține 80% din acțiunile lui Dinamo, prezintă pe site-ul oficial www.rwm.ro planurile mărețe pe care le are cu clubul alb-roșu.
Site-ul începe printr-o prezentare a clubului: „Dinamo București este unul dintre cele mai puternice branduri românești. Brandul trăiește din toată emoția creată iubitorilor de fotbal ȋn cei 75 de ani de istorie. Clubul are peste 1.000.000 de fani și un palmares impresionant. Dinamo 2028 este angajamentul nostru de a readuce echipa Dinamo București pe scena internațională, în inima tuturor românilor, drept cel mai iubit și respectat club de fotbal din România.”
SUPORTERI
„Brandul Dinamo are o puternică legătură cu fostul căpitan al echipei, Cătălin Hîldan, întrucât acesta reprezintă un simbol al sacrificiului. Legătura dintre suporteri și Unicul Căpitan este una esențială, numele acestuia fiind prezent în cântecele fanilor, scandate la fiecare meci.”
Echipa RED&WHITE Management
„La baza viziunii proiectului Dinamo 2028 stă echipa Red&White. Echipa este cea care dă valoare proiectului, contribuind prin expertiza şi coeziunea membrilor săi la definirea strategiei, la implementarea acțiunilor şi la găsirea soluțiilor potrivite pentru problemele cunoscute sau necunoscute care vor apare pe parcursul derulării proiectului. Echipa este în formare continuă şi va evolua pentru a răspunde provocărilor unei viziuni atât de ambițioase: transformarea Dinamo București în cel mai iubit şi respectat club de fotbal din România.”
Guvernanță corporativă
„Structura de guvernanță care va fi implementată va asigura stabilitate și continuitate pe termen lung prin echilibrarea puterilor decizionale și implementarea unui sistem de auto-verificare potrivit. Totodată, asigură implicarea strategică a CS Dinamo și a suporterilor echipei.”
Viziune și misiune DINAMO 1948 – CEL MAI IUBIT ŞI RESPECTAT CLUB DE FOTBAL DIN ROMÂNIA
„Prin reconstruirea companiei, urmând cele mai bune practici internaƫionale de management, de fotbal business şi de guvernanƫă corporativă, creăm cadrul necesar de siguranƫă şi stabilitate pe termen lung pentru creşterea comunităţii şi loialităţii fanilor faţă de club, precum şi pentru dezvoltarea unei performanţe sportive de top.”
Strategie
„Construim unul dintre cele mai valoroase branduri din România, capitalizând ȋn prima fază emoţia și loialitatea suporteriilor, crescute organic ȋn ultimii 75 de ani. Multiplicăm această valoare prin creşterea comunităţii şi loialităţii fanilor faţă de club, precum şi prin dezvoltarea unei performanţe sportive de top.”
Pilonii strategiei de business
Performanță sportivă
• Implementarea de metrici și KPIs pentru fundamentarea deciziilor pe baza datelor și informațiilor cuantificabile (data-based decision-making);
• Implementarea unei strategii de recrutare și transferuri de jucători, multianuală;
• Implementarea programului de selecție a tinerilor talentați “Educație prin sport”;
• Transformarea digitală a organizației – implementarea Soccerlab pentru management, parametrizare și optimizare sportivă în cadrul clubului.
Transformarea companiei
• Optimizarea contractelor ȋn vigoare ȋn urma unui audit financiar / operaţional cu scopul creșterii profitabilităţii și eliminarea potenţialelor deficiente istorice;
• Refacerea organigramei companiei conform principiilor celor mai bune practici internaționale;
• Dezvoltarea unei culturi organizaţionale aliniate cu principiile și valoriile proiectului;
• Implementarea unei noi strategii de marketing pentru multiplicarea veniturilor și monetizarea valorii de brand.
Inițiative operaționale
Ȋnfiinţarea Asociaţiei Dinamo 2028 – Înființarea unei asociații de tip ONG care să poată participa la susținerea clubului prin atragerea de noi resurse financiare şi materiale din sponsorizări și parteneriate;
Creşterea prezenţei digitale – Ȋncorporarea bazei de date DDB într-un sistem CRM pentru maximizarea valorificării bazei de suporteri; atât pentru echipa mare cât și pentru Academia de copii și juniori;
Lansarea aplicaţiei mobile Dinamo Bucureşti – Iniţierea şi implementarea unui program modern de fan engagement prin dezvoltarea unei aplicații mobile şi creşterea interacţiunii între club, fani, parteneri şi alți stakeholderi direct prin intermediul aplicaţiei;
Cooperare cu cluburi de fotbal occidentale – Implementarea unui program de dezvoltare continuă a competențelor profesionale prin consolidarea cooperării cu cluburi și organizații de profil din fotbalul occidental şi transfer de know-how;
Criterii de performanţă sportivă – Integrarea Academiei de copii şi juniori cu echipa de seniori prin criterii de performanță sportivă și tactică care să faciliteze tranziția jucătorilor și integrarea rapidă de la un nivel la altul, în funcție de prioritățile clubului;
Marketing digital modern – Implementarea unor strategii de marketing modern, ȋn special prin canale digitale şi marketing afiliat, pentru a promova magazinul online, în scopul de a crește vânzările de tricouri și produse promoţionale;
Metodologie performantă de recrutare – Implementarea unei metodologii de recrutare și structurarea unui department de scouting și analiză, prin care se vor selecta jucători în conformitate cu modelul de joc și bugetul clubului;
Fan shop mobil – Implementarea unui concept de fan-shop mobil, până la deschiderea fan-shop-ului oficial din cadrul noului stadion Dinamo.
Capital
„Ne dorim să atragem fonduri nu numai de la investitori calificaţi. Suntem convinşi că există mulţi iubitori ai clubului Dinamo, ai sportului, sau pur şi simplu oameni cărora le pasă de un simbol al fotbalului românesc, care vor să fie alături de noi în calitate de acţionari pe acest drum frumos. Astfel, vom utiliza şi mecanisme de crowd funding şi plasament privat, pentru a da posibilitatea oricui să contribuie la readucerea numelui Dinamo în arenele internaţionale.”
Citește și:
Bonusul impresionant pe care îl vor încasa dinamoviștii pentru promovare
No Comment