Nicolae Badea pregătește lovitura decisivă


După dificultățile financiare care au „ruinat” clubul, Dinamo se confruntă și cu probleme juridice grave, ce ar putea fi decisive. Nicolae Badea a notificat echipa din Liga 1 să nu mai utilizeze sigla și denumirea în scopuri comericale, însă la baza demersului fostului acționar ar putea fi o lovitură cu adevărat greu de gestionat de către DDB și conducerea care face eforturi uriașe pentru a îndeplini obiectivul sezonului: evitarea retrogradării.

Situația în care a ajuns Dinamo nu este unică în fotbalul românesc, tot mai măcinat de lipsa de finanțe și „războaie” care duc la pierderea identităților cluburilor, însă mai problematic este că niciodată nu au existat soluții, aspect care nu dă speranțe de niciun fel, cazurile Universitatea Craiova și FCSB fiind mărturii.

Din informațiile ProSport, solicitarea lui Nicolae Badea, de a nu mai utiliza sigla și numele pe care le deține societatea sa, are șanse foarte mari să ducă la pierderea palmaresului, întrucât acesta este interdependent cu celelalte două noțiuni care definesc clubul din punct de vedere juridic.

Cum Dinamo deja a fost notificată să nu le mai utilizeze și are în plan să le schimbe, palmaresul ar rămâne „în aer” efectiv.

Inițial, înțelegerea contractuală dintre fostul acționar și conducerea dinamovistă era ca Dinamo să dețină în continuare palmaresul, cu o singură condiție: ca echipa să nu retrogradeze în Liga 2. Chiar dacă depunctările lui Gaz Metan Mediaș și Academica Clinceni au sporit șansele ca formația pregătită de Dușan Uhrin să rămână în primul eșalon, DDB și conducerea deja se tem pentru tot ce e mai rău.

În situația în care palmaresul revine la Nicolae Badea, Dinamo s-ar trezi chiar în poziția celor de la FCSB: club cu nume nou, siglă nouă, fără palmeres, cu amendamentul că roș-albaștrii din Liga 1 au și trofee în vitrină cu palmaresul recent.

Până atunci, fanii din DDB și administratorul judiciar Răzvan Zăvăleanu tratează toată această acțiune de schimbare a logo-ului și a numelui ca pe un proces de rebranding în stilul marilor cluburi precum Juventus și Manchester City.

Citește și:

Oferte de nerefuzat pentru iunie la Pam Beach Olimp

-->
Previous Reveniri importante în lotul lui Dinamo
Next Uhrin se teme de meciul cu Gaz Metan

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.