Suporterii dinamoviști îndură, de câțiva ani de zile, rezultatele slabe din teren, dar și situația financiară incertă a echipei, însă majoritatea fanilor își păstrează încă speranțele într-un viitor mai bun.
Chiar și dinamoviștii care nu ajung la meciuri țin să arate că nu își lasă echipa la greu. Sunt mii de suporteri dinamoviști care contribuie financiar, de multă vreme, pentru menținerea clubului pe linia de plutire.
”Înainte să învăț să merg în picioare, știam să zic ”Hai, Dinamo”
”M-am născut dinamovistă și o să mor dinamovistă. Pasiunea pentru Dinamo a fost înnăscută. Am moștenit-o de la tatăl meu, el fiind fotbalist și dinamovist, am crescut cu fotbalul în casă. Cred că înainte să învăț să merg în picioare, știam să zic “Hai, Dinamo!“,
spune Alexandra Șoigan pentru dinamowin.ro.
De curând, ea a câștigat și unul dintre concursurile DinamoWIN. Împreună cu alți trei suporteri activi pe social marketplace-ul dedicat dinamoviștilor, cât și cu fostul căpitan al dinamoviștilor și Ambasadorul DinamoWIN, Giani Kiriță, a fost într-o excursie la Madrid, la
meciul dintre Real și Getafe, pe legendarul stadion ”Santiago Bernabeu”.
Iar dinamoviștii noștri au purtat noroc Realului. Astfel că, în meciul contra lui Chelsea, echipa madrilenă s-a calificat în semifinalele Champions League.
”Fiind un proiect legat de clubul pe care îl iubesc, am vrut să aflu mai multe despre el, în ce constă și cum poate ajuta clubul. DinamoWIN mi s-a părut că are un potențial real, benefic pentru club și pentru viitorul lui Dinamo. Atunci am decis că trebuie să susțin și eu echipa în orice fel pot”, a mai povestit Alexandra.
La fel ca ceilalți peste 4.000 de utilizatori ai platformei, Alexandra și-a făcut cont pe DinamoWIN și a comandat produse pe care, oricum le cumpăra online de pe alte platforme.
În acest mod, a câștigat și Dinamo prin comenzile făcute în platformă, a câștigat și Alexandra o excursie la Madrid și bilete la meci.
Ce este DinamoWIN
Suporterii Dinamo sunt primii din lume care au un Social MarketPlace. DinamoWIN este o platformă cu o rețea de socializare dedicată și un mall online cu peste 50.000 de produse. Prin comenzi pe care, oricum, le fac pe alte website-uri, suporterii susțin fără niciun alt efort
echipa. La fiecare comandă, 50% din comisionul de vânzare ajunge la clubul Dinamo. Și toți utilizatorii sunt recompensați, în funcție de valoarea comenzilor, cu puncte Red Dog Index (clasamentul DinamoWIN), cu bilete la meciuri internaționale, de Champions League, de
Campionat Mondial, evenimente auto-moto și meciuri organizate între suporteri și foste mari glorii Dinamo.
Ne vedem pe DinamoWIN.
No Comment