Directorul de marketing criticat dur


Noul director de marketing al lui Dinamo, Dan Giuraniuc, a oferit un interviu recent în FANATIK. Astfel, fanii dinamoviști au primit noi informații despre viitoarele planuri de la echipe.

Daniel Șendre, un om foarte important din programul DDB, care menține legătura permanent cu membrii programului, se arăta total nemulțumit de acțiunile directorului de marketing.

Comunicatul lui Daniel Șendre

„În atenția noului director de marketing al lui Dinamo,

Domnu Dan,

Ai început cu stângul.

1. Ești la al doilea interviu acordat presei în două săptămâni de când ai venit. Nici măcar nu știi care e drumul cel mai scurt către sediul clubului, lasă de adus măcar 1 LEU, însă tu deja ești ZMEU prin Fanatik.

Gata, lumea ți-a aflat numele și funcția, ești bine deja la CV, lasă PR-ul personal și spor la treabă, că sunt multe de făcut!

2. Primul tău proiect, cu care te lauzi, cel cu YouTuberii, e degeaba. Dinamo este deja un BRAND, are suporteri mulți, Dinamo este un club foarte popular și cunoscut printre tineri, prin proiectul tău i-ai ajutat doar pe YouTub-eri. Deci avantaj pentru Dinamo = 0. Pe viitor concentrează-te pe interesul clubului, care să se traducă în BANI, pentru că banii sunt ceea ce îi lipsesc lui Dinamo acut!

Faptul că printre youtuberi erau cel puțin 2 steliști e de nescuzat. Suporterii sunt sensibili la asta.

3. Te lauzi cu site-ul și magazinul oficiale, care erau deja aproape gata când ai aterizat. În ambele a fost implicat, într-o anumită măsură, DDB. Dacă nu ne batem noi în piept cu asta, nu trebuia să o faci nici tu! Decenta 1/2.

4. De la parteneriatele cu UNIBET și MACRON, dacă se vor “prelungi”, sper că nu aștepți comision, pentru că ambele existau, iar relația clubului și a DDB cu ambii parteneri este impecabilă. Tu doar te lauzi cu ele, repet, în DOUĂ interviuri, deși doar ai aterizat!

5. Citez din interviul cu nr 2. “Nu vor exista impedimente legate de implementarea strategiei de marketing în următorii doi ani, iar Răzvan Zăvăleanu m-a asigurat de acest lucru. Peste el nu se poate trece la Dinamo, pentru că este reprezentantul administratorului judiciar. Cât timp eu sunt lângă el și el lângă mine se vor întâmpla lucruri bune la Dinamo!”

Mă bucur că vezi în relația cu Răzvan un fel de STRONG FORCE MĂRĂȘEȘTI OITUZ, însă ai în vedere faptul că RTZ este administrator judiciar, nu patron la Dinamo. Ai putea chiar să îi creezi probleme lui Răzvan cu declarații din astea avântate, deci stai cuminte, că faci rău la marketing!

6. DDB tocmai a încheiat o convorbire cu conducerea lui Dinamo, în care am stabilit cum plătim salariile luna asta. Cum PLĂTIM, domnu Dan! Deci de acum înainte, sfatul meu pentru tine și pentru alții cu vizibilitate din club, este să începeți declarațiile cu suporterii și să le terminați tot cu ei. Pentru că SUPORTERII SUNT DINAMO! Stai liniștit, îți vei lua banii luna asta la timp, însă luna viitoare e obligatoriu să contribui la propriu-ți venit! Asta așteptăm noi, suporterii, de la Directorul de Marketing al clubului, nu interviuri de PR!

7. Înțeleg că “ai vrut să ajuți Dinamo pe zona asta de mult timp”. Ai ratat obiectivul deja, pentru că salariul tău este unul foarte bun. Și e FIX, necondiționat de numărul de interviuri sau a aparițiilor TV, eventual, la care se adaugă și comison. Daca ma ajuti sa urc frigiderul pana la etajul 4, apoi imi ceri bani, ala nu e “ajutor”, ci serviciu remunerat!

8. Înțeleg că ai făcut o strategie de marketing cu Dinamo doar în Liga 1, refuzând să te gândești la Liga a II-a. E greșit! Marketingul se adesează în primul rând suporterilor, fără suporteri înțelegeți că sunteți MORȚI, LAȚI, toți cei din lumea fotbalului, de la Dinamo până la Real Madrid. Iar suporterii lui Dinamo, CÂINII, vor rămâne lângă echipă și în liga a paișpea! FIXEAZĂ STRATEGIA PE EI!

Dar cât de strâmbă este strategia ta, domnu Dan!

Citez iar: “Dinamo are estimări de 700-800.000 € din partea sponsorilor pentru sezonul viitor, din care 40-50.000 € să meargă către marketing.”

JOBUL TĂU ESTE SĂ MĂREȘTI ACELE ESTIMĂRI ȘI SĂ LE TRANSFORMI ÎN CERTITUDINI

Banii ăia există deja, ba chiar vin mai mulți de la sponsori și parteneri.

Asta 1 la mână, ca să afli și tu de ce ai fost angajat.

A doua e chiar mai nasoală.

SCOATE-ȚI DIN CAP “BANI CĂTRE MARKETING”

Suporterii și Razvan ne chinuim să adunăm ban cu ban pentru a putea efectua deplasări și a plăti salarii. DDB trage tare pentru fiecare bilet virtual și pe stadion!

50K de Euro doar ca să dai tu bine prin interviuri este EXCLUS, cu banii ăia se achită salariile a 10 jucători.

Iar ideea la Dinamo acum este ca marketingul, adică TU, să începeți să produceți și voi măcar 1 EURO, lunar, nu să vi se vireze din DDB sau tot de la sponsori, ca să aplici ce ai văzut tu prin reviste și almanahe!

Deschizi uși, convingi sponsori, dai din coate și îți scoți singurel bugetul de marketing!

Spor la treabă, domnu Dan!
DINAMO NU ESTE MEGA IMAGE

Citește și:

Zelenski l-a invocat pe Ceaușescu în discursul său

-->
Previous Anghelache: „Să fie parte din acest club”
Next Cele 4 tipuri de proiecte pe care le are Dinamo

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.