Dinamo se află în discuții avansate cu Betano pentru a încheia un acord privind cedarea spațiului frontal principal de pe tricourile de joc, împreună cu alte beneficii asociate unui contract de publicitate. Echipa a purtat discuții și cu StanleyBet, dar, dacă nu apar alte oferte în următoarele 24 de ore, este aproape să semneze oficial cu operatorul care operează exclusiv online.
Red&White 2022 Management, acționarii clubului Dinamo, au purtat negocieri pentru încheierea mai multor parteneriate comerciale în ultimele săptămâni. Diverse brand-uri doresc să se asocieze cu echipa care a revenit pe prima ligă a fotbalului românesc după un sezon în liga secundă.
Principalul obiectiv al conducerii clubului Dinamo, reprezentată de Vlad Iacob și Andrei Nicolescu, a fost să obțină sponsorul principal pentru poziția frontală de pe tricourile de joc, așa cum este înțeles în limbajul pasionaților de fotbal. În acest sens, cei doi au purtat discuții cu diferiți operatori din industria jocurilor de noroc, care sunt principala țintă pentru echipele din Superliga. În ceea ce privește pozițiile secundare, se discută cu Regata și Baumit.
650.000 euro, pentru un contract de exclusivitate în zona betting, urmează să primească Dinamo dacă va fi semnată înțelegerea cu Betano, anunță Prosport.
Contractul este în negociere, este transmis, noi sperăm ca până undeva pe 7 iulie să putem să semnăm. Împreună cu sponsorul principal vrem să facem și o comunicare oficială și un eveniment din acest moment, dar lucrurile arată bine și suntem pe ultima sută de metri”, a transmis Andrei Nicolescu, miercuri, într-un interviu acordat Radio Dinamo.
Citește și:
No Comment