--> -->

Cele 4 tipuri de proiecte pe care le are Dinamo


-->
Dinamo are un nou director de marketing, Dan Giuraniuc, iar „câinii” au planuri mari de viitor pe acest segment și bugetul clubului ar putea crește simțitor în următorii trei ani.

În interviul acordat în FANATIK, acesta a explicat cele 4 tipuri de proiecte pe care le are Dinamo.

Ce planuri mai ai la Dinamo?

– Business planul a fost făcut pe patru tipuri de proiecte. Primul se referă la reactivarea suporterilor, pentru că Dinamo are cel puțin 14% din procentul de microbiști din România, însă mulți dintre ei sunt deconectați în acest moment. Știi cum e: schimbi nevasta, religia, dar nu și echipa de fotbal! (n.r. râde) Suporterii lui Dinamo vor putea să se aboneze la o adresă de newsletter și vor primi conținut personalizat, bilete la meciuri și multe lucruri. Al doilea proiect este legat de sponsorship-ul la Dinamo. În momentul de față nu pot să spun că a fost defectuos, dar a suferit destul de mult. Eu vin din Unibet, care e partenerul principal al lui Dinamo și cunosc foarte bine care este situația în ultimii trei ani.

Al treilea punct ar fi activarea canalelor de social media la un alt nivel, postări simple și am făcut niște parteneriate de tip barter, pentru că nu avem nici foarte mult resurse financiare. E un câștig de ambele părți. O să dăm drumul puternic și la canalul de Youtube al lui Dinamo, pregătim multe surprize! Al patrulea punct se referă la rapoartele de activitate către partenerii lui Dinamo. Vor exista de acum încolo raportări lunare către toți partenerii, cu apariții de presă și TV cu Dinamo așa cum se face în orice business sănătos. Nu va fi un parteneriat doar cu numele.

„Lucrurile se vor face ca la carte”

Ce înseamnă în acest moment departamentul de marketing al lui Dinamo?

– Deocamdată înseamnă eu (n.r. râde). Voi fi în următorii doi ani la Dinamo și deocamdată mă voi ocupa eu împreună cu Ionel Culina. Vom vedea dacă vom mai putea aduce și alți oameni, însă sunt foarte încrezător că Dinamo în următorii ani va putea să își asigure un procent important din buget din marketing. Vom avea un brand ID foarte puternic la Dinamo și lucrurile se vor face ca la carte, un tot unitar pe o singură strategie.

Citește și:

Ciucă lui Zelenski: ”Aveți grijă de români”

-->
Previous Directorul de marketing criticat dur
Next Unde va avea Dinamo magazinul oficial

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.