A vrut să cumpere Dinamo și acum sprijină clubul: ”Ne bucurăm”


Dinamo arată bine în perioada Pablo Cortacero. Cu o campanie de transferuri până acum reușită, cu toate că jucătorii vor trebui să demonstreze pe teren că pot lupta și arăta valoarea în tricoul lui Dinamo, echipa din Ștefan cel Mare a dat astăzi o lovitură de imagine și la capitolul marketing.

Noul director de marketing al clubului, Radu Birlică, a reușit să-l convingă pe Mohammad Murad, să se alăture noului proiect de la Dinamo și s-a semnat un contract pe un sezon, practic până în iunie 2021 prin care Phonicia Hotels devine unul dintre cei mai importanți sponsori de la Dinamo.

Mohammad Murad a fost în primă fază interesat să cumpere Dinamo având în vedere capitalul de imagine pe care l-ar fi avut după o asemenea mutare, dar s-a speriat de datoriile făcute de Ionuț Negoiță.

Dacă în primă fază în luna iunie a spus că este interesat și că a ajutat mai multe cluburi, ulterior a anunțat că nu este tentat din cauza problemelor de la Dinamo și a lăsat o portiță pentru viitor spunând că acum este mult mai precaut și atent atunci când investește în ceva.

Cine este Mohammad Murad:

Murad este președintele Federației Patronatelor din Turismul Românesc și are afaceri înfloritoare și în domeniul imobiliarelor, cu investiții serioase în București și pe litoralul Mării Negre. El este cel care a introdus în România conceptele de ”bufet suedez” și ”all inclusive”, iar pentru vânzarea proprietăților imobiliare a lansat campania de marketing ”Case pe pământ cu plata pe lună”.

Afaceristul are o avere estimată la peste 150 de milioane de euro și se trage dintr-o familie de croitori din Beirut, tatăl său având o fabrică de confecții în capitala Libanului. În 1983, la 17 ani, el a ajuns în România, pentru a studia Medicina, primii 3 ani petrecându-i la Iași, apoi mutându-se la București. A terminat facultate în 1988, făcând practică la Spitalul Colțea și rezidențiatul ca medic neurolog la Spitalul Colentina.

A intrat în afaceri în 1991, aducând marfă din Orient în țara noastră, iar în 1992 a introdus shaorma în meniul românilor și a dezvoltat lanțurile de restaurante fast-food Spring Time, după un model de business împrumutat tot din Liban, aceasta numărând acum 16 restaurante.

Ulterior, a devenit unul dintre cei mai importanți jucători pe piața hotelieră românească, compania sa deținând Complexul Majestic, Complexul Perla, Complexul Select (toate din Mamaia, ultimele două vândute în anii precedenți), Complexul Coral Beach din Năvădari, Complexul Majestic din stațiunea Jupiter, Complexul Majestic din Craiova, Amfiteatru, Panoramic, Belvedere din Neptun-Olimp, Hotelul Forum din Costinești, Hotelul Hebe din Sângeorz-Băi, Hotelul Lido din București și rețeaua Phoenicia Hotels&Resort.

Împreună cu frații său, Hassan și Ahmed, româno-libanezul mai deține marca de pate Mandy, o firmă de producție de conserve de carne, una de prelucrare și a legumelor și fructelor, alta de producere a semipreparatelor congelate din cane și o companie de distribuție de condimente. De asemenea, în ultimul deceniu, a construit peste 2.000 de locuințe în blocuri și vile din București și județul Constanța. El a candidat la alegerile locale pentru primăria municipiului Mangalia.

Citește și:

Mărturisirea lui Gică Popescu după infecția cu COVID-19: ”Eram plin de sudoare”

Previous Cosmin Contra, veste bună pentru dinamoviști: ”Vor face parte”
Next Bogdan Stelea laudă proiectul lui Pablo Cortacero: ”E clar”

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *